„Markowanie” artykułów biurowych

Artykuły biurowe tego rodzaju, jakich używamy w naszej firmie są niezwykle istotne. Warto jest podejść do tego tematu z nieco innej strony, niż tylko podejście czysto użytkowe. Artykuły biurowe oprócz swego pierwotnego zastosowania, mogą być również dobrą reklamą. Jak to osiągnąć?

Artykuły biurowe dla firm – „Markowanie”

„Markowanie” jest to określenie z języka angielskiego. Oznacza ono oznaczenie. Oznaczanie artykułów biurowych daje nam wymierne korzyści. Najważniejszą z nich jest ta, która powoduje, że dzięki temu zabiegowi otrzymujemy bardzo tanią oraz efektywną i trwającą dość długo reklamę. Nasi klienci zazwyczaj z naszego biura wyjdą z długopisem lub innym przedmiotem. Jeśli więc będą przez jakiś czas ich używać dobrze by było, aby pamiętali skąd go maja.

akcesoria biurowe

Jakie artykułu biurowe warto „Markować”

Z pośród różnorodnych artykułów biurowych jakie posiadamy w biurze, na pewno zaopatrzyć w logo naszej firmy oraz informacje kontaktowe:

– długopisy;

– kalendarzyki;

– notesiki;

Z tymi artykułami klienci prawdopodobnie opuszczą naszą firmę. Produkty zapewne również nie trafią do śmietnika (jak to bywa z ulotkami), ale będą długo użytkowane. Im dłużej tym lepiej, ponieważ nasza reklama jest bardziej skuteczna.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Wyposażenie biura i gabinetu. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *