Artykuły biurowe tego rodzaju, jakich używamy w naszej firmie są niezwykle istotne. Warto jest podejść do tego tematu z nieco innej strony, niż tylko podejście czysto użytkowe. Artykuły biurowe oprócz swego pierwotnego zastosowania, mogą być również dobrą reklamą. Jak to osiągnąć?
Artykuły biurowe dla firm – „Markowanie”
„Markowanie” jest to określenie z języka angielskiego. Oznacza ono oznaczenie. Oznaczanie artykułów biurowych daje nam wymierne korzyści. Najważniejszą z nich jest ta, która powoduje, że dzięki temu zabiegowi otrzymujemy bardzo tanią oraz efektywną i trwającą dość długo reklamę. Nasi klienci zazwyczaj z naszego biura wyjdą z długopisem lub innym przedmiotem. Jeśli więc będą przez jakiś czas ich używać dobrze by było, aby pamiętali skąd go maja.
Jakie artykułu biurowe warto „Markować”
Z pośród różnorodnych artykułów biurowych jakie posiadamy w biurze, na pewno zaopatrzyć w logo naszej firmy oraz informacje kontaktowe:
– długopisy;
– kalendarzyki;
– notesiki;
Z tymi artykułami klienci prawdopodobnie opuszczą naszą firmę. Produkty zapewne również nie trafią do śmietnika (jak to bywa z ulotkami), ale będą długo użytkowane. Im dłużej tym lepiej, ponieważ nasza reklama jest bardziej skuteczna.