Artykuły piśmiennicze do biura. Co kupić?

Do pisania, podkreślania, zaznaczania, wymazywania – artykuły piśmiennicze to duża grupa produktów. Co sprawdzi się w biurze?

Długopisy
To podstawowe artykuły do pisania. Są niezbędne do wypisywania dokumentów oraz sporządzania notatek.

W biurach najczęściej stosowane są niebieskie długopisy, ale można wybrać także te z tuszem w kolorze czarnym. Obecnie bardzo popularne są długopisy żelowe.

Cienkopisy
Kolorowe cienkopisy sprawdzą się podczas przygotowywania notatek, projektów, wypisywania ważnych informacji oraz do podkreślania, kolorowania i kreślenia.

Markery
W sklepach z artykułami biurowymi można kupić te artykuły piśmiennicze w wielu wariantach, na przykład:

  • markery olejowe do pisania po różnych przedmiotach
  • markery permanentne do papieru, kartonu
  • markery do płyt CD i DVD
  • markery foliopisy do pisania po foliach i innych gładkich nawierzchniach
  • markery do tablic suchościeralnych

Zakreślacze
Z tymi artykułami piśmienniczymi można łatwo zaznaczać różne informacje. Oferowane są w intensywnych, neonowych kolorach, które natychmiast przyciągają wzrok.

Korektory i zmazopisy
Dzięki tym pomocnym artykułom można korygować popełnione błędy.

Korektory dostępne są w kilku wariantach – w taśmie, w płynie oraz w piórze. Zmazopisy przeznaczone są do wymazywania niebieskiego atramentu z piór.

Warto pamiętać o tym, że niektórych dokumentów firmowych, na przykład faktur VAT, nie można korygować z użyciem takich artykułów piśmienniczych.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Wyposażenie biura i gabinetu. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.